سرای خیال

گزیده‌هایی از سروده‌های سخن‌سرایان پیشین و امروز

سرای خیال

گزیده‌هایی از سروده‌های سخن‌سرایان پیشین و امروز

خلاصم کن!

  غروبم… مرگه رو دوشم… طلوعم کن تو می تونی

  تمومم… سایه می پوشم، شروعم کن تو می تونی

         *         *           *  

  شدم خورشید غرق خون  میون مغرب دریا

  منو با چشمای بازت  ببر تا مشرق رویا

        *         *           * 

  دلم با هر تپش با هر  شکستن داره می فهمه

  که هر اندازه خوبه عشق  همون اندازه بی رحمه

        *         *           * 

  چه راهایی که رفتم تا  بفهمم جز تو راهی نیست

  خلاصم کن از عشقایی  که گاهی هست و گاهی نیست

        *         *           *   

  تو خوب سوختنو میشناسی  سکوتو از اونم بهتر

  من آتیشم یه کاری کن  نمونم زیر خاکستر

        *         *           * 

  می خوام مثل همون روزا  که بارون بود و ابریشم

  دوباره تو حریر تو  مث چشمات آبی شم

 

              از : افشین یداللهی

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان هانیا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.haaniaa.persianblog.ir

فکر کنم مصراع آخر به جای «آبی شم »باید باشه:« ابری شم! » اگه اینجوری نیست پیشنهادش رو به شاعر بدم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد